Måndagsfunderingar

Godmorgon fina ni, jag satt nyss framför spegeln och sminkade mig, vet ni vad som slog mig? Jo vad fasiken är grejen med smink egentligen? Det är jobbigt att sätta på, jobbigt att ha på sig, jobbigt att ta bort. Och oftast smetar det ut sig så att man egentligen bara ser fulare ut än innan efter några timmar, eftersom att anledningen till att man sminkar sig är för att se BÄTTRE ut så är det rätt meningslöst. Jag går osminkad så ofta som det känns bra, typ när jag är utvilad och ren hy. Just nu önskar jag att jag aldrig börjat med smink, då skulle jag ha så mycket bättre hy och jag skulle inte känna något behov av smink eftersom jag inte var van vid det. Men det tänkte man ju inte på när man gick i 4/5:an och ens största dröm var att vara fjortis. Haha ;) 
 
IAF, godmorgon igen sötisar! Jag är färdig fixad och väntar bara på att mor min ska komma med lite frukost innan jag drar till skolan. Have a great day och hoppas även ni förstår hur mycket vackre man är, och hur mycket bättre det är utan smink. PUSS ♥
 
Kommentarer
Postat av: Ami

Håller med dig med det här om smink. Började sminka mig på riktigt för ca. ett år sen och jag ångrar det lite nu.. men jag vill endå inte sluta använda det nu när jag börjat för det skulle kännas jätte konstigt :p

2013-05-27 @ 17:30:04
URL: http://amii.bloggplatsen.se

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0