Ni har väl inte missat?..

Tänkte nu köra på ett gammalt hederligt "ni har väl inte missat" inlägg. Om jag tänkt rätt så fick jag rätt så många nya läser med bloggflytten, eller har jag fel? Så tänkte att detta kunde vara kul både för er som följt mig under hela Zanni of sweden tiden och se hur jag förändrats. Men även för er nya som inte sett dessa :D
 
Haha åh denna får ni ju bara inte ha missat. Jag sitter och babblar om hur rädd jag var för att jorden skulle gå under på den 21 december + att jag fixar håret. Dock går det väl inte riktigt till sådär längre haha. Knäppt att detta bara är några månader sen, såg så liten ut. (inte för att jag är stor nu men ah)
Här talar jag ut om lite åsikter om skolan, framtidsdrömmar m.m. Fick dock många komentarer efter jag lagt ut denna med folk som sa att jag hade dubbelmoral eftersom jag tydligen haft allting sarverat på guldfat. Kan ju säga er nu direkt att de inte stämmer. Vad tycker ni?
Denna måste ni bara se, visar upp Annas voves urgulliga valpar.. Jag var kär efter den kvällen ♥
Okej, denna tänker jag inte ens prata om. Ångrar mig redan nu inna jag ens lagt ut den att jag lägger ut den, usch. GAMMAL SOM FAN & SÅ PINSAM SÅ JAG VILL BLI EN STRUTS OCH STOPPA HUVET I SANDEN
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0