Öland 2013 börjar här

Godmorgon babeeeees, ni som följt mig ända sen min start vet att jag alltid åker till öland under kristihimmelfärdshelgen.. Det är lite skrattretande men faktiskt så gör jag det med fältbiologerna. Fast inte för att kolla blommor som ni kanske förstår, utan för att umgås med massa härliga människor från hela sverige och min gamla skolan. Det är en helt annan värld, inte ytligt alls, därför är det så härligt att vara där tycker jag. Viloweekend ;) FAST det är inte idag vi åker, utan idag ska jag och Kamala handla all mat som behövs. Man tältar ju där ifall jag glömt att berätta det. Så vi lagar mat på spritkök osv. Hihi, jag sover där ikväll och imorgon så drar vi!!! Är så taggad, ÖLAND HEREEEEE WE COME :D 
 
Såhär ser jag ut idag, ha en fin dag!
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0