Sneak peak + lite om skolan dessa sista veckorna

Tänkte ger en liten sneak pik på min avslutningsklänning och babbla lite om sommarn. Jo, idag är det bara 2 veckor kvar för mig tills jag får sommarlov. Fattar ni, 2 jävla ynka små pytteveckor? Jag kan inte förstå det! Ett helt långt läsår har jag gått i skolan, jag har klarat mig igenom hela 7:an och känner mig inte ens sliten. Skulle inte förvåna mig om dom ba "sorry men ni måste gå i skolan hela sommaren också". Det har gått sååå fort  Jag ska göra mitt absolut bästa i skolan nu framtill sommaren. Så jag kan ta sommarlov utan något som helst dåligt samvete. Tips till er också!
 
Men här kommer en liten "förhandsvisning" på den snygga klänningen jag ska ha på mig på avslutningen. Längtar helt sjukt, nästan mest över att få ha på mig denna  
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

så visa du klänningen i videon när du visa ditt hus hahahha

2013-05-27 @ 19:35:52
Postat av: Anonym

Snälla snälla snälla snälla kan du säga vart du har köpt klänningen ? Bra blogg btw
Kram :)

2013-05-27 @ 21:39:45
Postat av: Michaela

Hej var har du köpt klänningen? Lek inte storbloggare, säg bara :)

2013-05-28 @ 15:02:19
Postat av: E

Kan du svara eller ?

2013-05-29 @ 07:54:28
Postat av: Anonym

Sluta lek säg bara !!!!!!!!!

2013-05-29 @ 18:38:11

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0