Tillbaka på Pandoras underbara rygg..

..och tillbka in i dressyrens underbara värld. Äntligen är hoppperioden över, men den har varit mycket lärorik ska jag säga er. Rädslan har sakta men säkert jobbats bort. "Att tycka det är kul att hoppa" delen är det dock en bit kvar till tror jag. Fast nu var det ju i varje fall inte hoppning jag skulle skriva om. Utan dagens dressyr träning. Jag fick rida Pandora, den första hästen jag red på detta stall. Kärlek vid första ögonkastet måste det varit, för idag när jag satt upp så blev jag förälskad på nytt. När man rider på ridskola rider man så många olika hästar, så det är ju svårt att komma ihåg hur alla känns tyvärr. Idag så red de ut innan passet började, jag själv tycker det är slös med tid då jag kan rida ut när jag vill hemma och rider på detta stall för att TRÄNA. Men alla har det ju inte som mig :D  På den korta träningstid vi fick över sedan gick det inte speciellt bra. Pandora var inte riktigt närvarande kändes det som, inte alls följsamt och jag var tvungen att styra med tyglarna, vilket jag inte gillar öch styr helst med skänklarna. Men utan dåliga dagar finns inga bra. That's it. Nu ska jag plugga, hur har er måndag varit?
 
Efterso jag inte har någon direkt kompis i detta stall så har jag ingen som tar bilder, så ni får nöja er med denna gamla bild på mig och stjärnan ♥
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0