Utegångsförbud & tillbaka i gg

Dagens planer VAR grymma, jag skulle träffa bästavän och så skulle vi strosa runt ute i det vackra vädret med kameran i handen. Men det låter ju nästan för bra för en söndag i maj såhär, så självklart skulle pappa bli arg på mig och ge mig utegångsförbud. Kulkul. Just nu känns det dock ganska okej, var precis nere och köpte världens godaste kakor och är verkligen tillbaka i gossipgirl efter min paus :DVad gör ni?

Såhär hade jag planerat att se ut idag, men det blev mjukisshorts och gammal tröja från h&m istället,

Kommentarer
Postat av: Anonym

På vilken hemsida kollar du gossip girl på? Några andra serier att rekommendera? Kram! :)

2013-05-05 @ 18:05:30

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0