2 dagar kvar till fjortis

Idag är ett fredag, och två dagar kvar tills jag fyller fjortis? Känns sjukt, att lilla jag blivit så "stor" haha  Det känns faktiskt som om det var igår jag fyllde 13, detta år har gått så stöööööört snabbt! Det har hänt enormt mycket alltså. Ska köra en sån "års-resume" på söndag, då jag fyller år alltså. IAF! Idag efter skolan så åkte jag hem till mamma, imorgon så är det ett stort släktkalas för mig och på söndag fyller jag år och då är det mammas tur att "ha mig". Skilda föräldrar ni vet..
 
När jag kom hem så stod detta feta paket på mitt rum. Jag ropade till mamma "Glömt att ta ut födelsedagspresenterna från mitt rum?" och hon svarade "Nej, det är en inflyttningspresent" Jag vart överlycklig och slet upp pappret, gissa vad jag hittade där under? Jo den finaste och mest rosa pall jag någonsin sett  Bilden får tala:
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0