2a November

Haha, eftersom jag inte bloggade igår och kunde skriva "1a November" som resten av världens bloggare så fick det bli "2a November" idag istället. Vad finns det att säga om denna dag då, 2a november? Jo, dagen har varit bra. Vaknade klockan ett idag eftersom jag satt o skypade till klockan 3 igår natt. Jag gick ner till köket och blev fly förbannad när de hade ätit frukost utan mig, och dessutom höll på att göra lunch :( Så jag sket i frullen och gick o duscha i min förargelse. Sen fixade jag lite i rummet och sen kom min bror och hans flickvän på besök. Vi gick och handlade och lagade sedan middag tillsammans. Efter maten så fixade jag min efterrätt speciaaalé! ;) 
 
Meeeen nu kanske ni undrar varför jag ínte bloggat? Jo jag har spenderat de senaste dagarna hemma hos mig gammelmoster, hennes dotter och hennes familj. Har haft det så mysigt, pratat om allt och inget, så skönt med folk som förstår en, och hur det är att vara tonåring i "dagens samhälle". Shopping har jag också hunnit med hihi  Så jag har verkligen inte känt behov av att blogga. Sorrysorry! Vad har ni gjort?
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0