Mina presenter

Ni har tjatat om detta inlägg ända sedan min första fjortonårsfest nu! Och nu, nästan en vecka senare.. Kommer de äntligen upp! Ledsen för det men livet som fjortonåring har fullspäckat med saker att göra ska ni veta, hehe ;) Nej men jag fick så mycket fint i alla fall, och är riktig nöjd! Här är vad jag fick i lördags och söndags, det kommer mer imorgon hihi! Att fylla fjortis är nice faktiskt
 
Den här koftan är en av mina bästa presenter iår tror jag. Som ni vet så älskar jag cashmere, och denna är 100 % cashmere. Den är helt sagolikt skön, alltså seriöst. Det är galet, jag älskar den! Den finns på benetton, i PKhuset brevid NK, dom har faktiskt rea nu på just cashmere om ni blir sugna  
 
(Även denna är köpt på benetton, och det är rea på den med just nu, så passa på!)
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0