Söndag - tillbaka hos Mami

Har en riktig depp-söndag idag, tillskillnad från förra söndagen då jag fyllde år haha :(  Nejmen, ni vet när en dag bara känns sådär riktigt dyster och ängslig, så känns denna dag för mig. Har åkt från pappa, det hugger alltid till i hjärtat en gång när jag ska åka ifrån en av mina föräldrar till en annan. Men nu är jag här, hos mamma. Har packat upp alla mina saker och duschat. Så nu känner jag mig helt okej. Ska käka middag snart och sen hugga in på allt godis jag fick förra helgen men lämnade här.. Och kolla Vampire Diaries, har precis börjat på säsong 4 nu, sjuuuukt spännande! Kollar ni på det, eller några andra serier? Jag älskar serier så vore kul om ni hade några tips
 
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0