Taggish tisdag

Den här morgonen har jag varit på riktigt gott humör kan jag ju tala om för er, vaknade upp, visste exakt vad jag skulle ha på mig (en stor lättnad haha), satte på Bruno Mars som jag förövrigt börjat tycka är bra, eller i alla fall lite mysig att lyssna på sånna mornar som denna. Nu är jag klar fixad och sitter här och rullar tummarna lite smått..
 
Tänkte bjussa er på lite tråkiga bilder på mig själv idag, kul hah. Men nu ska jag bättra mig och blogga om något annat än mig själv, lovar!  Nu ger jag mig av mot skolan i regnet, men med ett leende, inombords i varje fall haha. Bruno får fortsätta spelas i lurarna, sen fixar jag skoldagen och sen är det träning och jag är taggad! OH VILKEN LJUVLIG TISDAG!
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0