On the road again

Babes, babes, babes.. Inte bloggat på en vecka, I know that! Men jag behövde den här bloggpausen eller vad man ska säga. Mina tankar har varit fyllda med helt andra grejer. Det är så mycket nu, skola, vänner, kärlek - ALLT! Det är kul samtidigt som det är extremt stressande med pressen från skolan hela tiden.. :( Jag är fixerad vid höga betyg och när det inte blir som jag tänkt stressar jag sönder.
 
Meeen nu mår jag bättre och hoppas på att bloggen ska hjälpa mig att tänka på lite annat också, ni brukar ju vara så bra på att få mig på gott humör  Så nu kör vi på som vanligt! Vad händer idag till att börja med? Jo, det är en ganska stor dag i min familj. Vad det är exakt berättar jag när jag visar outfitbilder. Har i varje fall rätt mycket att stå i idag, så ska ta ut vovvsen på en promenix nu och reda ut allt som pågår i mitt huvud och sen sätta igång.
 
PUSS
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0