Andra riktiga skolveckan

Idag börjar min andra riktiga skolvecka. Hittills känns det mest kul att gå i skolan, men snart lär jag ju tröttna. Men åttan är en hyffsat viktig klass, klassen innan 9:an liksom. Och jag tänker ge mig själv riktigt grymma betyg :) Så det är bara kämpa på. Glöm inte det, ni kommer tacka er själva senare.. Och tänk på vad jag brukar säga, jobba ordenligt i skolan och gör ditt bästa så du kan gå därifrån och hitta på något kul samtidigt som du har ett gott samvete. Nu ska jag fixa något snabbt att äta och sen åka mot skolan i regnet, härligt! PUSS
 
Topp - Spanien // Jeans - Dr denim/Salt // Kofta - Gant // Klocka - Ur & Penn // Och leendet? Inövat för att se så perfekt och lycklig ut som möjligt. Just so you know. HAHA
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0