En bloggares mardröm..

En hemsk mardröm inträffade idag.. Var på shopping runda med pappa efter skolan och sedan gick vi till bussen för att åka hem. Men så är bussen sen så då bestämmer vi oss för att gå och käka sushi på Pong istället. Beställer in en 11 bitars och så blir jag serverad jätte god sushi som var upplagt på det tjusigaste vis jag sett. Tar upp telefonen för att fota.. OCH DEN ÄR URLADDAD! :( Ville nästan börja gråta kan jag ju säga haha. Men men, that's life. Är glad över mina skor i alla fall, ska jag visa er imorgon?
 
Aja, nu ska jag krypa i säng tror jag. Lägger ut en sushibild från google bara för att och sen en instagram bild som ser ut som den i mitt förra inlägg, men jag tar tag i allt imorgon. Behöver min skönhetssömn nu! PUSS
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0