Jag kan faktiskt också

Jag är grym på att laga mat. Visste ni det? Eller ah okej, de ända maträtter jag kan utantill är typ Tacos, broccolli soppa och nudlar haha.. Men har jag ett recept så är jag faktiskt grym  Däremot händer det inte så ofta men jag ska försöka laga mat lite oftare, samla vuxenpoäng av mammsen hehe! Kvällen igår var iallafall supermysig och välbehövd. Vi lagade mat tillsammans och satt och käkade flera timmar medans vi snackade om allt mellan himmel och jord. Som sagt, riktigt välbehövt. Sen bänkade vi oss framför idol med godis, chips och glass. Efter det gick vi faktiskt och la oss, så vi somnade runt halv elva och vaknade 8. Fixade frulle och nu har Abba åkt för hon skulle ut och shoppa med sin pappa. Själv ligger jag i sängen och kollar på olika ställens afternoon tea! Jag o mami ska hitta på något mysigt imorgon och då är ju det perfekt, några tips? 
 
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0