Kvällstrött

Gud vad trött jag börjat bli.. Börjar typ bli sömnig vid nio-tiden haha? Ska bannemej börja komma i säng då också, så sjukt skönt när man lyckas sova 10 timmar. Känner mig som en 10 åring men herregud, hellre det än trött och slö.. Tänker man konsekvent så kanske det resulterar i att jag inte gör något annat än att sova när jag blir vuxen - eftersom jag inte skött skolan och inte lyckats få något jobb haha. You never know! Så lika bra att sova några timmar extra ;) 
 
I alla fall! Har ridit lektion idag och kommit över en sjuk rädsla, ska berätta för er imorgon. Så ni hästintresserade borde inte glömma att kika in här då! Sen jag kom hem har jag bara hunnit duscha, käka och plugga inför ett spanska prov jag har imorgon. Och nu ska jag sova. Fullt ös medvetslös. GODNATT ♥
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0