Tips till håret

Ni som har hår som mig, kommer garanterat älska detta, säkert ni andra också, men det vet ju inte jag eftersom jag inte har tex platt hår naturligt. Mitt hår är lockigt naturligt och blir lätt risigt och fult. Men nu har jag verkligen hittat drömbalsamet, eller det är en kombination mellan vanligt balsam och hårinpackning. Man använder det som vanligt balsam och låter det sitta i en minut. Det kommer från Dove och ni får titta på bilden så ser ni vilken det är för jag vet inte om den har något speciellt namn hah. Jag fick det av min mamma så vet varken var hon köpte det eller hur mycket det kostade, men gissar på att de säljs överallt, h&m, Kicks, Åhlens, Ica osv, kan väl inte heller kosta mer än 50 spänn gissar jag? FETT TIPS IALLAFALL ;) 
 
 När vi ändå snackar hår ni så måste jag passa på att ännu en gång tipsa om Lanza hårserum! Köper mig pank på dessa, men de är såååå jäkla bra! ETT FETT TIPS DET MED

 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0