Oh you morning

ALLTSÅ SOLEN. Hur ska man förklara sin kärlek till den underbara stjärnan? Den fick mig att gå ut och springa samma 5 kilometersrunda som igår, 3 minuter snabbare tillomed. Kommer in i andra andningen fort så att springa är endast en fröjd nu för tiden. Sen jag kom hem har jag duschat, fixat en perf frukost och läst.
 
Oj så perfekt det låter. Får mig själv att framstå som om jag är helt bekymmersfri och lycklig. FY SKÄMS PÅ MIG. Måste sluta leta efter bekräftelse. Jag är ju bra som jag är. Tycker det är det man ska försöka skildra i en blogg. Att man är bra, bra trots att verkligheten inte ser ut som man vill. Man ska skildra verkligheten alltså. Det ska jag göra från och med nu. Ska ta bilder på min tallrik när jag redan ätit upp, ska berätta om mina fredagkvällar där jag ligger i en obekväm position som ger mig nackspärr och glor på Gossipgirl för sextioelfte gången i mitt liv. Ja hurrni, förbered er på det värsta.
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0