Firar fredag

Jag firar fredag - äter kebabpizza med extra vitlökssås, är sjukt sjuk (ännu sjukare nu än imorse eftersom jag åkte till skolan ändå) och pluggar samhällskunskap. Ska vara inne hela helgen och bara plugga. Måste få en massa läxor klara. Och måste ligga inne hela helgen för att tillfriskna, kan inte vara sjuk på skoldagar längre..

Kan berätta om en rolig incident som skett idag nu när jag ändå håller på och skriver: Jag kommer hem från skolan och det första jag säger när jag kommer in genom dörren till mamma är "Jag är sjukt sugen på pizza, snälla kan jag få en?" Vet ni vad jag fick för svar hahah? "Men vi har ju en massa avokado hemma, vill du inte ha det?" Man ba, nej, de vill jag inte? Jag är sugen på pizza och du föreslår att jag ska äta avokado? Aaalltsååå aaah. Men, fick en pizza till slut så är väldigt nöjd


Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0