1,2,3.. andas

Alltså gårdagen guys. Gårdagen var en av de bästa dagar jag haft sen efter höstlovet. Om jag lägger upp det såhär kanske ni förstår - Tänk er att ni håll andan, eller haft typ en morotsbit (i from av läxor) i halsen som gjort att ni knappt kunnat andas i 2 månader. Tänk er känslan när man andas ut, eller får upp morotsbiten. Exakt det hände igår. Är nu offecielt helt klar med mitt studerande för allra sista gången i grundskolans hösttermin. Hur crazy är inte det då? Detta skulle förstås firas, vilket det gjorde, på följande vis:
 
Mötte upp mamma på söder och så begav vi oss till hippaste lunchstället i stan - Urban Deli. Får lite vindslofts New York Brooklyn känsla där inne. Sjukt fräscht ställe med sjukt god mat. Tipsilips!

Sen klippte sig mamma hos Magnus på Extend. Som en äkta 30-talspingla traskade hon därifrån. Gosmor. 

Och sen gick vi extremt fyndsugna till till Lisa Larsson

Och fyndnin blev det? Bland annat denna hatt, och en blus från sekelskiftet för ett skamligt lågt pris.. Ni ska få se sen.

När vi kom hem dukade vi upp lite plockmat, kollade en film och sydde. Första dagen (på två månader vill säga haha) på mitt liv som människa med fullt fungerande andning.
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0