Årets första julmarknad

Förra söndagen besökte jag detta års allra första julmarknad. Och kanske även den bästa? Nämligen Winter Vintage 2014 som höll till på vackra Herrängens gård i Älvsjö. En drös med vackra vintagentusiester, en drös annat vackert folk + jag, min brors flickvän och min kusin tog oss dit tidigt den kalla söndagsmorgonen. Men trots att jag tyckte det kändes enormt tidigt så var ju inte direkt först på plats.. När vi kom var det i full gång och proppat med folk så det var ju bara gilla läget, kavla upp ärmarna och så kunde jakten börja. Jaktlyckan var sprudlande och fångesten blev jag mycket nöjd med. Tänkte visa er bilder på den imorgon om jag hinner fota innan solen går ner.
 
Sålänge får ni se dessa, kläderna jag bärde dagen till ära och några slumpmässiga kort jag knäppte under dagen. Både klänningen och kavajen jag bär nedan är från 1940-talet, väskan har tillhört min mamma och resterande är nyinköpt.
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0