Lucka 7

Lucka 7; En bild du tagit som du själv tycker mycket om. Jag deltar ju i Emily Dahls julkalender, har dock endast lagt tid på skolan den senaste veckan, så enormt mycket nu innan jul så det driver mig till vansinne! Ahh, längtar tills jag är 27. Men nu är jag back on track och här är dagens bidrag - en bild(er) som jag tagit och tycker mycket om!
 
Mina ständiga "sitter i fönstret med bara ben och ser sårbar ut" bara för att dom beskriver mig så bra. Inte för att jag brukar sitta i fönstret och blicka ut sådär drömskt. Utan snarare för att jag är väldigt drömmande och känslig, det enda är att jag tycker sånna här bilder gestaltar det på ett vackrare vis än vad det skulle göra om jag låg i sängen och åt choklad. Vilket kanske är hur det egentligen ser ut hos mig en fredagkväll. Det kanske är omordernt att tänka så då man ska vara så enormt öppen och visa hur det "egentligen är" men jag finner ingen njutning i sådant som inte är vackert. Så förstår inte varför jag skulle fotografera det. (missförstå mig rätt)
 
Den här bilden gör mig så varm i hjärtat eftersom Saga beskrivit den som "en bra dag bland många dåliga" och den påminner mig om att det alltid blir bättre bara man låter tiden gå! Saga you're the best
 
Den här finns det ingen djup förklaring till varför jag gillar den. Gillar den för att det var en så enormt mysig kväll som kändes som sommar fast det var tidig Aprilmånad. Och för att skattAbba är med förstås.
 
En vacker och bra människa aka min skatt i en vacker miljö aka Kungsträdgården.
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0