Midvinterfest

Staden är ju bra, men inget slår landsbyggden! Lite så kände jag igårkväll när jag deltog på midvinterfesten som den gård jag bott på med mamma så länge jag kan minnas arrangerat. Midvinterfest innebär att vi går fackeltåg från stallet, genom hela skogen och på andra sidan skogen har de gjort upp en eld där man hänger upp fågelmat i träden och sjunger julsånger. Väldigt fint! Efteråt äter vi gröt och samtalar i en av gårdsbona´s hus. Fångade allt på video till tonerna av Dream a little dream of me. 
 
Videon är extremt konstig och hackigt redigerad, JAG VET! Men det är faktiskt min allra första ihopklippning och jag tyckte jag gjorde det rätt bra trots allt. Vad tycker ni?
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0