Agerar reporter, IRL!!!

Idag var det min tredje dag på TV4, och det var även den bästa! Gissa vad jag fick göra? Jag fick faktiskt agera reporter, på riktigt alltså! Fattar ni? JAG fick göra en intervju för TV4, en av Sveriges största tv-kanaler, känns ju lite cray. Dock är det inte säkert att min röst kommer med, då de bara brukar ta med själva svaret, och inte frågan. Men ändå, det känns jäkligt ballt för lilla mig hehe. Efter intervjuerna åkte jag med på en presskonferens, om vad kan jag inte säga då det inte sänds på tv ännu. Spännande var det i varje fall, precis som på film ;) 
 
Men hörrni, en bild säger mer än tusen ord, och jag har flera bilder - enjoy! Bilderna är ordnade i samma ordning som dagen.
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0