Bästa dagen hitills

Har insett att jag kanske måste sluta säga "Detta har lätt varit den roligaste dagen på TV4 hitills", har sagt det ända sen i måndags nu haha  Men den här dagen har verkligen varit den bästa, har haft så grymt kul - följt med två sköna killar och gjort reportage ute på Frejaskolan i Gnesta, ni kanske såg det, 19:00? Det handlade om att den skolan ska vara den mest normkritiskt tänkande skolan i Sverige. Vad jag personligen tycker om det vill jag inte uttala mig om haha. I alla fall så har jag haft grymt kul och som praoelev tycker jag det är viktigast. Dom har verkligen engagerat mig och jag har tagit för mig och varit så lite blyg som möjligt. Jag tror det gick bra då jag fick  mycket positiv kritik, känns rätt ballt att ha fått det av dem liksom, hehe ;) När vi var tillbaka i huset i Stockholm så var det ju dags för redigering. Det blev min premiär i redigeringsrummen och jag tyckte faktiskt att det var kul. Inte lika kul som att vara ute men ja, kul helt enkelt. JAG ÄLSKAR MIN PRAO
 
Idag har jag tyvärr inte hunnit ta så mycket bilder, men ni får några från idag och några gamla jag inte lagt upp förns nu
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0