En dag på TV4

Detta måste vara en av de mest spännande dagarna i mitt 14 år långa liv. Om ni inte förstått det så har jag praktik på TV4 denna vecka, min handledare är Anna Herdenstam (programledare på nyheterna) vilket då betyder att jag får hänga runt på nyhetsredaktionen. Dagen började klockan 09:40 med ett besök i nyhetsstudion, mitt i livesändningen kom jag in, riktigt ballt att få se faktiskt. Sedan fick jag hälsa på programledarna, reportrar, kamerasnubbar osv, alla var super trevliga och välkomnande! Det fortsatte med en rundtur i hela TV4 huset och en massa spännande svar på mina 1000 frågor. Jag slutade halv 3 efter att jag varit ute på ett reportage vid Stockholms tingsrätt, se själva hääär. Kameran har följt med mig hela dagen - enjoy!
 
Peter Jihde och jag, kan inte sluta skratta åt mig själv på den här hahah.. Hur var det nu? Fyllde jag 8 i höstas?
Några sekunder innan sändning i kontrollrummet..
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0