Godmorgon godkväll

Idag börjar jag inte "jobbet" (vad ska man kalla det?) förns klockan 2. Då ska jag iväg på en galent spännande intervju, vet inte om jag kan säga med vem nu faktiskt, det har ju inte sänds på TV ännu. Men förr eller senare lär ni ju få veta. Hur som helst så ska det bli spännande ;) Och det var riktigt skönt med sovmorgon, har dock redan varit uppe ett tag - gjort en rejäl söndagsfrukost och sorterat bilder. Har tagit över 2000 sen i måndags! Nu ska jag börja fixa mig, dom sa att jag skulle vara ready to go redan vid ett, ifall det skulle bli några snabba ändringar. Det är vad jag tycker verkar roligast med detta yrke, att man aldrig vet vad som ska hända riktigt. Nu har jag iofs inte sett allt, men ah. Jag har nästan en hel vecka kvar!
 
Igår provade jag att fota mig själv i ljuset från en gatlykta. Sen "mörkade" jag den och la på blått ljus. Blev rätt snyggt, eller?
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0