Hud & hår favoriter

När man har så dålig hy och ostabilt hår som jag och säkert många andra har så är det viktigt att använda rätt produkter (vad leker jag haha?). Därför tänkte jag tipsa er om några av mina favoriter inom kategorierna hud & hår. Ni har faktiskt önskat ett sånt här inlägg så jag tror mig ju inte fööör mycket ;)
 
1. Formula 10.0.6 Pores be pure mask - Den absolut bästa ansiktsmask jag prövat! Den öppnar bland annat upp porer och hjälper till att läka utslag. Dessutom luktar man gott av jordgubbe en hel vecka efter att man använt den! Kostar 99 kr på kicks m.m.
2. Formula 10.0.6 So totally Clean - Detta ansiktsvatten har gjort underverk för mig. Har mycket, mycket mindre finnar. Klart att det kommer några ibland men det har blivit så mycket bättre. Dagens största rekomendation. Även den kostar 99 kr.
3. Bodyshops coconut bodybutter - Vet inte riktigt om den här gör någon större förändring på min kropp, benen blir lena. typ. Utan jag köper den bara för att den luktar så förbaskat gott. Som sagt ni hittar den på Bodyshop och om jag minns rätt kostar den 200 kr.
4. Loreal Triple Active day - En dagskräm som jag använder på vintern då huden är så torr och behöver återfuktas. Fungerar bra som både natt o dagkräm (de har en nattkräm i samma serie men de är exakt likadana). Framförallt är den väldigt prisvärd, 100-200 kr tror jag nog det var.
1. Revlon´s Uniq One - En grym leave in produkt som ger håret ett antal bra egenskaper (haha). Blandannat så är den värmeskyddande, återuppbyggande, uppmjukande och gör håret så lent att jag vet inte vad! Finns på de flesta frisör salonger och kostar ca 170 kr.
2. Har säkert tipsat om detta serum 10 gånger sen jag började blogga.. Men ack så bra det är. Luktar underbart och gör håret helt underbart mjukt. Det kostar 200 kronor och om man tycker det är dyrt så rekomenderar jag även Aussies hårserum som ligger runt 100 lappen. Bra det med!
3. Aussies leave in balsam (inte samma som hårserum alltså) är riktigt bra. Speciellt mot risigt och torrt hår! 150 kr tror jag det kostar.
4. Biosilk silkesdroppar - my little darling! Personligen använder jag den bara till mitt bebishår som står rakt upp ibland när jag har uppsatt, men den är säkert bra till en massa annat. Flaskan är urgullig och innehåller bara 70 ml så den är  alltid med i väskan. Ca 170 kr får man pejja för den
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0