.. I efterskott

Glad alla hjärtans dag i efterskott mina hjärtan ♥ Ursäkta uppdateringen.. Men jag har haft anledningar. Kan ju säga som så att jag haft världens bästa alla hjärtans dag, och bloggen var inte riktigt prio ett då. Det förstår ni säkert ;) Heh. Men nu är jag back on right track och kan ju börja med att berätta att jag nyss var ute och sprang. Oj så skönt det var! Tror det var typ en månad sen jag tränade haha. Jag sprang lugnt längs vattnet de första 20 minutrana och sen stack jag upp i skogen och spurtade i backarna till What's the Point. Snacka om att jag var andfådd när jag slängde mig på marken utanför huset. Hoppade in i duschen på en gång och fixade frukost. Spännande morgon.
 
Dagen lär ju fortsätta lika spännande eftersom jag har ett sådant extremt händelserikt liv, notnotnot, Ska ärligt talat inte göra ett skit. Möjligtvis baka. Om jag orkar gå ner till köket. Trappan ner är rätt lång. Får se hur det blir. Uppdaterar er om det senare. Ni bör vara exalterade. Puss. 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0