Lördag morgon

Godmorgon sunshines! Idag vaknade jag med ett litet extra leende på grund av dessa anledningar: Det är lördag och den ska spenderas med mina två favorittjejer, efter den här helgen börjar två spännande praoveckor på två olika ställen, gissa vilka? Jag är så extremt taggad så vet inte vad jag ska ta mig hehe! Efter praoen är det en veckas sportlov, allt detta betyder alltså att jag slipper vistas i skolans lokaler på hela 3 veckor  
 
Som sagt, idag är jag glad och ska nu ta mig en rejäl frukost, fixa mig och sen möta Magne (Maja om ni missat det hahah) på stan och hänga ett tag med henne innan vi åker hem och träffar Abba! Var såååå länge sen vi hängde alla tre, saknat dom massvis!
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0