#nomakeup

Satt och grubblade på hashtagen #nomakeup. Och jag kom fram till att det är rätt sjukt att det finns en sådan, och att den är så "stor" haha. Att det är normalare och vanligare att vara sminkad än osminkad? Att man måste berätta så tydligt att man är osminkad för att folk ska fatta att man vanligtvis är snyggare.. Hahah alltså. Jag snackar inte bara folk i min ålder (även om det är sorligare att det är så bland oss barn) utan vuxna också. Hur kan det onaturliga kännas naturligare än det som faktiskt är naturligt? Förstår ni vad jag menar? Vart är världen påväg..
 
Här har ni fyra bilder på mig, två där jag är osminkad och två där jag är sminkad. Blir förnärmd av tanken på att jag faktiskt också tycker jag är 100 gånger snyggare i smink. Det är ju faktiskt sjukt.
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0