Onödigt inlägg

Vi har ju inte haft så bra kontakt på sistonde, eller vad säger ni? I varje fall så har ni missat en del, så tänkte att ni får catcha upp lite snabbt nu! Jag har:..

*Blivit kär
*Köpt en kamera
*Lärt mig allt om åklagaryrket
*Levt totalt pank i över en månad
*Läst världens bästa bok "Förr eller senare exploderar jag"
*Tappat min telefon ca 30 meter ner på stengolv
*Köpt en mirakelfoundation som jag älskar <333
*Inte bloggat och därmed kopplat av
*Börjat sakna bloggandet och börjat igen, börjat stressa vill säga..
*LÄRT MIG BAKA EGNA MACAROONS

Okej, nu när jag skulle berätta allt insåg jag att det kanske inte var så mycket.. Därav alla extremt ointressanta detaljer. Jaja, bättre än inget. Puss!

Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0