Rummet mitt

Det slog mig nu plötsligt att eftersom jag inte bloggat på så stört länge så kanske jag glömt bort och säga att jag flyttat? I oktober så flyttade jag från min kära bondgård ute i ingenstans in till civilisationen och en gullig gammal villa. Tänkte att ni ska få se hela huset någon gång, men nu får ni nöja er med mitt rum:
 
Som ni kanske ser så är det långt ifrån klart. Min säng gick inte upp för trappan här, så vi har letat efter en ny ända sen i oktober haha.. Men jag har inte hittat min drömsäng så jag får fortsätta leta helt enkelt. Det är alltså därför jag sover på madrass! Garderoberna är ju inte heller klara haha, håller på att designa dom nu så hoppas på att snickaren som förövrigt är min morbror kan börja på dom till sportlovet. Att det kommer bli snyggt är allt jag vet
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0