Sova bör man annars dör man

Har inte bloggat på två dagar. Har ingen som helst anledning. Har bara haft riktigt kul, hängt med friendos och inte haft blogglust. No rules, eller hur var det jag sa när jag kom tillbaks? Är nästan glad att komenterandet inte funkar för ni lär väl hata mig nu. Nej skojade.. Hatiska reaktioner är bättre än inga. Hehe en sådan typical fjortis jag blivit. Fast dagens händelser känns mer 45+igga. Mötte upp min kära vän Anders och åkte till Ica maxi (vilket tar ca 30 minuter) eftersom att man där kunde köpa två Aloe Vera för 30. De har ju börjat göras i två nya smaker nu. Dock blev det bara en Aloe Vera för jag blev sugen på chips så köpte det istället. Hade bara 40 spänn, tur att jag har rika vänner som bjussar på allt! (Skämt å sido, don't get mad broes) (Å sido.. Inget skämt;))
 
Några bilder från idag. Ni får se fler i nästa inlägg som jag valt att kalla något sådant exotiskt som dagens outfit..
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0