2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ohja!!
Hur har ditt 2013 varit? 
rent generellt har de väl varit bra, men 2012 var bättre

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Jag VET att det kommer bli bättre än bäst!

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig att glömma? 27 December

Vad spenderade du mest pengar på? Utan att tveka - MAT!

Gjorde någonting dig riktigt glad? Massaaaaa, men alla resor, all shopping och mina vänner samt familj förstås!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Ode to oi, ALBATRAOZ, Wake me up, Dear boy, Miss decibel, fakking fin, Thinking about you, Lies, In my mind.. Ja det finns väldigt många!

Vem har du umgåts med mest? Min familj hahah. Men förutom de så är det väl Abba, Magnus och Saga förstås!

Bästa minnet från 2013? Oskar Linnros, alla utlandsresor, norrland, min födelsedag, sista kvällen på ung (fjortis tack jag vet), SM + alla underbara sommarkvällar med friendos 

Har du haft ett förhållande under 2013?
  Nej

 
 


Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? 
Kärlek hahah

Vad önskar du att du gjort mer? Varit trevlig och tänka innan jag pratade

Vad önskar du att du gjort mindre? Varit otrevlig

Favoritprogram på tv? Har inget men om nåt så är det väl Veckans brott hahah

Vad gjorde du på din födelsedag? Famila

Vad fick dig att må bra? Stallet, musik, mobilen, familjen och vänner

Vem saknade du? Ingen

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Skaffa dig minst 312, 5 poäng i betyg och NJUT AV ATT DU ÄR EN FRISK OCH FRI MÄNNISKA SOM KAN GÖRA VAD DU VILL

 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0