Det där med känslor

Känslan just nu är obeskrivlig. Och då menar jag inte att jag är sådär obeskrivligt glad, eller ledsen, eller arg eller vad som helst. Utan obeskrivligt. För jag har inte någon speciell känsla, detta låter klychigt och patetiskt men jag känner mig tom - ena sekunden går allt precis som jag vill, och jag är dödslycklig, andra sekunden sker det ett litet snesteg och jag vill typ gråta. Sen emellan de där glad/sorg attackerna så känner jag ingenting. Ska jag vara ärlig känns det inte som om det finns någon som känner mig ut & innan. Ingen som jag kan lita på till 110 % och ingen som riktigt bryr sig om mig. Jag är antagligen bara känslig, tragisk och tonårsaktig. Men det är så det känns. Ha en bra dag! Punkt.
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0