Julklappar 2013

Har fått flera komentarer om att ni vill se vad jag fått i julklapp, trots att jag knappt bloggat under hela december haha! Så eftersom de verkar vara något ni är nyfikna så fixar jag det nu, den 12 Januari 2014 hehe ;) 
  
Vi börjar med denna, min lilla ögonsten som jag fick i handen igår. Fick den alltså inte i handen PÅ julafton, utan fick alla pengar till den då och så fick jag välja vilken jag ville ha och åka och köpa den själv. Därav inga fula bilder på kontanter i detta inlägg haha!
Fick även en likadan skjorta som jag fick på min födelsedag, fast rosa! Tyget är så underbart skönt.
Fick också två produkter från formula 10.0.6, rekomenderas starkt!
Och så mina Dr Martens förstås! Lätt ÅRETS bästa present. Dom är helt perfekta. Dom är allt! Kan inte säga annat än att jag älskar dom.
 
Ansiktskräm och rosenvatten
 En alldeles för stor morgonrock, men även den är helt stört skön!
Avslutar med dessa, de är dock inte en julklapp utan de fick jag i början av december men eftersom jag inte bloggat så har jag inte visat dom för er. Men ni har frågat om mina vinterskor så lägger ut dom nu när jag ändå håller på haha.
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0