Bäst att jag skriver en bok

3 Juni 2014, 9 dagar är totalt kvar till sommarlov, allt arbete är klart och jag känner mig sådär enormt ytligt glad!!!!! Waaaaaah. Idag ska min klass få fadderbarn lol. Känner mig dock super exalterad för att det var tre supersöta tjejer i femman som för ett tag sedan kom fram, kramade mig och sa "Asså, du vet att typ hela vår klass vill ha dig som fadder?" HOW CUTE? Det gjorde min dag. Även fast jag inte riktigt kan se anledningen till varför,vi går inte i samma lokaler och den enda gången de kan se mig är på fredag eftermiddag då jag dessutom inte brukar vara i skolan haha. Jaja, nu måste jag gitt till skolan. Såhär såg jag ut igår:
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0