Sommarnytt

Välkommna till Sommarnytt! Det är en ny program idé jag idag presenterar för er, mina kära läsare - då jag kommer resa rätt mycket i sommar och inte alltid kunna eller vilja (för all del) att blogga så kan ni vara beredda på att det alltid kommer en liten nyhetsuppdatering efter ett par dagar som rapporterar en del av det senaste från mitt liv. LOL. Gojjar till det lite med typ så :P
 
Har haft ett par fabulösa första sommarlovsdagar, träffat Mammis igen efter att hon varit i Frankrike och dessutom fått lite presenter heheh. Men för det mesta har jag hängt med Abbalia och levt livet (överdrift men vafan). Lagat en massa mat har jag gjort också, igår grillade jag värsta brakmiddagen till mammis, mammis man och Abbalia. Idag träffade jag Harald, min babe-vän från Varberg som jag egentligen bara träffat en gång men det känns som om han känner mig sen barnsben. Sånt är ju härligt. Alla människor omkring mig är ju så fina så det är inte riktigt klokt.
 
Fick en så fin lampz och fina macaroons från Mor
 
Gjorde världens godaste chevre, honung och valnöts macka som verkligen förtjänar en bild här
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0