Hej mitt vinterland!

Vad är det som sker utanför mitt fönster? Vet inte om jag ska skrika av ilska eller gråta av sorg. Jag gör både och. Våren var ju ALL in förra veckan, jeansjackan och coneversen var framme och solen var ett underbart fotoobjekt. Men nu? Nu åker alla svarta kappor och tjocka bajskorvsskor på, känns precis som en helt vanlig, deprimerande novemberdag. Jag tycker faktiskt att man kunde se i hela atmosfären att våren var borta igår, alla människor rynkade på näsan, stressade och höll om sig själva för att hålla värmen.. Ingen glädje överhuvud taget. Oj ett sånt utförligt inlägg, småkul att det handlar om vädret haha. Fast jag tror nog jag har rätt. Vädret har enorm påverkan på oss! SOLEN, GET YOUR ASS BACK HERE :( (vilket språk) (!!!)
 
Jag spenderar konstigt (skämt) nog dagen i skolan och sen stallet. Gör ert bästa för att få denna dagen till något bra. Tanken på att nån försöker kanske kan minska mina tårar när jag kommer utanför dörren.. Haha.
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0