Observera: Intressant text!

Insåg nyss att jag i 7/10 inlägg på senaste tiden har skrivit "Mitt liv är så crazy", "fuckaur-kväll" eller "händelserikare liv får ni leta efter".. Har bara en sak att säga till mig själv - BITCH PLEASE. Måste sluta klaga nu haha. Observera alltså att jag är totalt oseriös när jag säger de sakerna, mitt liv är så ocrazy man kommer och jag fuckar aldrig ur. Jag säger det en sista gång nu - MITT LIV ÄR TRIST, DET HÄNDER INGENTING OCH JAG LÄR VARA DEN ABSOLUT MEST HEMKÄRA FJORTONÅRINGEN SOM EXISTERAT. (ska aldrig klaga mer) Detta var ju så underhållande att jag kände att det förtjänade sitt egna inlägg. Right?
 
(Foto: Saga Åslund aka Underbarast på jorden)
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0