Som i en saga med Saga

Igår var en bra dag! En väldigt bra dag, en sån bra dag som man bara kan läsa om i sagorna. Antagligen lyckades jag återskapa det på grund av att jag var med min finfina vän vi namn Saga. Ni lär ha hört namnet förr. Skriver ungefär lika mycket om henne som jag klagar på att mitt liv är ohändelserikt, lol. Vad var det som skedde denna sagolika dag då? Jo, jag tog med Saga in i second hand butikernas underbara värld och fyndade massvis av bra grejer. Vi drack en milkshake och åt bullar i farten vid slussen. Vi fotograferade och pratade. Vi åt, gick på bio, åt lite mer, kollade på film här hos henne, och åt lite till. Slutligen somnade vi, väldigt mätta. Som jag sa.. En sagolik dag!  
 
Klicka er in HÄR för att komma till en ypperlig blogg
ALLTSÅ hur snygg är inte jackan nedan? Fatta ballt o ha en Gul & Blå jacka? Min budget räckte dock inte men ååååh så kär jag är
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0