Sömmerskan i egen hög person

Halloj säger esteten och sömmerskan i egen hög person! Tänkte visa er ett par shorts jag sydde till förra året. Hade helt glömt bort de och blev överlycklig när jag hittade dem.  
 
Från början var det ett par långa jeans som jag hittade i slöjdsalen på min mammas skola. Snodde med mig dem hem och klippte av, sydde kanterna och rullade upp en bit. Sedan hittade jag lite olika virkade spetsar i min mammas egen lilla syverkstad som jag försökte skapa något kreativt av. Blev ju rätt snyggt? Min mor sydde väldigt mycket när hon var i min ålder, har sett lite kläder hon sytt och de är såååå fina. Nästa gång jag huserar där tänker jag bannemej ta och lära mig symaskinen på riktigt! ;)
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0