Vår i stockholm

Idag har jag ätit min första glass för året, och ska snart äta min troligtvis sista semla för året! Mötte upp pappa på söder idag och tog lite bilder i vårsolen medans jag väntade. Har verkligen glömt hur jäkla mycket man behöver den. Vill bara gråta när jag tänker på nästa vinter. Fast det är ett tag kvar så det är väl ingen ide att ödsla tid på det. Ska bara njuta av livet här och nu  Vuxenpoäng HEJ!
 
Jesus Kristus ett sådant ointressant inlägg. Ingen aning om varför jag började skriva detta, har ingenting att berätta men kände att det behövdes ett inlägg. Har knappt några bilder heller, förutom två härliga på Saga när vi åt vår första glass! DÅ VAR MAN LÖCKLIG ALLTSÅ! Ni kommer somna om jag ska fortsätta så - hej, puss, ses!
 
Förlåt! Måste bara berätta en rolig sekvens som skedde i köket nyss. Jag hämtade paketet med semlor i kylen, då säger pappa "Men nu får inte äta nu, vänta lite" mitt svar blir "Jag ska inte äta, bara fota" - "Man brukar fota sina vänner, dom man tycker om och umgås med" - "Men pappa, semlorna är mina vänner, mina bästa vänner" - "Ring tragiska linjen" LOL
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0