Amen tjaaaaa

YOOOOOO! Nu var det 3 dagar sen vi hördes sist. Har inte orkat då skolarbetet sliter ut mig TOTALT. Har dessutom kommit på mig själv med att vara överambitiös, egentligen en bra egenskap men jag blir så satans trött. Psykiskt OCH fysiskt då jag sover dåligt och min rygg blir kapputtjsh. Men nu ska jag coola ner mig och göra allt som är kul. För stunden är det kul att blogga så nu får ni, mina 70 tappra läsare som fortfarande är kvar sen min Zanni tid något att glädjas åt. Eller kanske hata på då jag är en som där jobbig jävel som låtsas vara perfekt. Mitt liv är faktiskt rätt sorligt. Fikat två gånger idag t.ex. Först på ett Cafe men då blev jag inte riktigt nöjd så gick med anders till Ica och köpte bakelser. Fuck hände med att inte äta socker? Fast jag äter ju faktiskt inte godis. Satt yolo. Nu har jag en massa outfitbilder att redigera, PUSS
 
Lite bilder från de dagar ni "missat" hahah. Mest mat lolz, inte konstigt att min konto ekar
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0