Femtonde födelsedagen = ...

Idag har jag alltså firat min femtonde födelsedag. Och kan härmed konstatera att det är fullkomligt möjligt att dra likhetstecken mellan femtonde födelsedagen och bästa födelsedagen (hittills). Har haft en så fin dag. Firat hos pappa på morgonen. Fått en massa grattis i skolan, och det allra finaste var ju när Maggie och Julia gav mig två liter cola samt en sprutgrädde. Efter 4 år i samma klass känner man varandra bättre än man tror. Blev hursomhelst superrörd och jätteglad!
 
När jag slutat gick jag till Vetekatten, valde ut tårta inför nästa söndag och satte mig på tåget mot mamma. När jag störtat in genom dörren överröstes jag med kramar och fick sätta mig vid köksbordet för att fika och öppna paket. Där meddelades det även att vi skulle ut och käka och utav alla alternativ så föll på röst på Södertuna slott. En väldigt vacker plats mitt ute på landet med 1700- tals stämning, trots att huset byggdes till grunden redan år 1400. Jag vill tacka alla som förgyllt denna fantastiska dag, jag är så lyckligt lottad att det är inte klokt. Godnatt!
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0