Brunch på fotografiska

Godmors! Då var det alltså vintertid ännu en gång, jag vaknade pigg och glad klockan 8 och sen dess har jag hunnit göra mig iordning, tvätta, fotografer bloggbilder och städa. Den som underskattar min produktivitet bör skämmas!
 
Planerna för denna söndag ser ut som så att vi ska hoppa in i bilen klockan 11 och åka upp mot Stockholm för att sedan möta upp min mors mans släkt på Fotografiska museet. Hans syster har nämligen fyllt år så hon ska firas genom att vi ska besöka deras brunch, och kolla på utställningen förstås. Brunchen har ju varit omskriven i media och fått en massa positiv kritik. Läste nyss menyn och den verkade ljuvlig.. Därefter ska jag hem och packa inför min och mammas sparesa till loka, imorgon bär det av!
 
Ha en toppen söndag och njut av att det är lov, PUSS
 
Webkamera bild av dagens facelook och Marilyn-hår!
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0