Dagen i bilder (bokstavligen)

Dagen började klockan 8 cirkus, åt lite hemma och gjorde mig iordning innan vi tog oss ut till bilen, packade in och sen var vi på vägen snabbare än gris kan blinka (älskade Linus-Ida). På vägen stannade vi ett fåtal gånger, första gången för at köpa mat, vatten mm. 
 
Lyssnade på Billie Holiday, Stevie Wonder och en massa underbart. Sjukt härligt att åka bil till det + min mor.
 
Nästa stopp gjordes vid Grythyttans Gästgivaregård där vi bara kikade in i de vackra salongerna, mamma har varit där förr och ville visa mig. Hon hade förutspått att jag skulle gilla det och ack så rätt hon hade. Jag älskar't!
 
Sen var vi framme vid Loka, här i Receptionen
 
Här på rummet. Jag hjärta kuddmenyn, eller rättare sagt - min stela nacke hjärta kuddmenyn
 
Sen vankades det ankomstkaffe med kakbufé i salongerna, en stor frjöd för mina smaklökar, kanske inte lika stor fröjd för övriga kroppen.
 
Sen var det dags för dagens första behandling. En duobehandling där en utav oss fick avnjuta ett kurbad med tallbarrsolja medans den andre fick en ansiktsbehandling, och medans man switshade dessa två bjöds det på frukttallrik och Lokavatten. Megamys!
 
Sen trallade vi vidare till själva bassängdelen, utomhuspoolen var verkligen en favorit, såg så ballt ut på riktigt.. Inte på bild direkt.
 
Sen badade jag i en iskall bassäng, inte lika fridfullt, rätt skrikig var jag nog. Vilket jag tycker skildras mycket bra i dessa bilder
 
Sen bastade jag och badade lite varmt istället!
 
Nu var det äntligen dags för middag, det var en väldigt godmeny och jag fick ett alkoholfritt vinpaket till maten vilket faktiskt kändes riktigt kul. Kände mig lite vuxen och det var en helt annan sak än att bara dricka cola kan jag säga. Förättsvinet och dessertvinet var mina favoritviner, mest för att de var bubbliga heheh (rödvinet smakade ju alkohol LOL)
 
Sen avslutade vi kvällen med en kopp te, dock ser jag så stel ut på alla bilder att jag KRÄKS
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0