Godkväll i stugan

Godkvällers mina månstrålar (oj så nytänkande och kreativt)! Idag har jag fått en massa bra grejer gjort.
 
*Massage
 
*Städning utav rummet
 
*Doppresents shopping till min nyfödde lilla kusin som döpts imorgon
 
*Frisörbesök
 
*Pussats och gosat en massa med min helt underbara brorsson, jag är GALEN i honom
 
*Ätit en megagod middag med min fina familj
 
*Träffat min gudmor och hennes tre dagar gammla bebis, ååååhhhh
 
En jädra massa bebisar och familj helt enkelt. Var ju liksom ledig. Nu har jag precis rullat upp mitt nya hår och är riktigt spänd på att vakna upp imorgon. Tror jag ska sätta på Love Actully och somna till den. Längtar så till julen. Godnatt!
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0