"Ja, till bloggen"

ALLTSÅ AH, hur stelt är det inte när man är på ett superfint ställe med sin familj och man bara måååste fota med systemisen men man VET att någon kommer fråga något fånigt om instagram, blogg, twitter eller liknande. Så himla stelt att jag bara vill sjunka under jorden. Måste ni fråga hallå, ni ser ju redan att jag fotar, låt mig vara. MEN, idag skedde det inte. Är så lättad. Eller lyrisk måste jag ju säga nu, eftersom jag sagt det i tre dagar! Men här har ni mina kära läsare, bilder från dagens Brunch på Fotografiska: 
 
Det var faktiskt mycket gott, speciellt efterätterna, eller "fjärde akten" som de så fint sade. Var tyst iprincip hela tiden eftersom jag var fullt uppdagen av att äta. Ovanligt för att vara jag och en njutning för käkarna!
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0